sâmbătă, 17 iulie 2010

Noul job

Asadar, am inceput si al doilea job. E un magazin de haine si suveniruri de pe Boardwalk, foarte aproape de celalalt serviciu. E ok acolo, lucrez in fiecare zi de la 18 la 12 noaptea, mai putin vinerea si sambata. De fapt nu e asa ok, sigur ca sefii sunt niste autoritari nevrozati avari care nu stiu ce inseamna politete. Dar e in regula, e un serviciu si atat, plus ca ma inteleg bine cu colegii.
Dincolo la servici e foarte bine, ma simt in elementul meu, sefii sunt destul de protectori cu noi,(atata timp cat ne facem treaba bine si le aducem bani)colegii se poarta frumos, am primit si primul cec aseara:D, totul e in regula.
Saptamana viitoare au organizat colegii de servici o petrecere cu gratare:D....si acum planuim cu Andreea sa organizam una si la noi acasa, daca tot avem curtea din spate si gratarul.
In rest toate bune, nu am iesit din oraselul asta mai deloc inca, ne pastram pentru final:D....cu somnul stau bine, punctuala la servici sunt, mancarea imi cam da batai de cap dar incerc sa fiu cat mai selectiva cu ce mananc: unt si gem dimineata, un sendvis cu multe legume dupa amiaza si chipsuri seara si cate odata si dimineata:))))....

Cam atatea despre mine dragii mei...
Mi-e dor de voi si de casa, Capitan imi alina dorul de ''baietasi'':))(baietasii sunt cainii nostrii de la munte, adica fratiorii mei) dar nu prea mai apuc sa-l vad din pacate, pentru ca sunt plecata toata ziua.

Va imbratisez cu drag pe toti

Niciun comentariu: