joi, 8 iulie 2010

:(((

Ne-au furat bicicleta!!!Of, am fost asa suparate aseara cand ne-am trezit fara bicicleta. Stiu ca era din 1900 toamna, abia mergea, nu avea frane bune si pe deasupra o mai si imparteam cu Andreea, dar era bicicleta noastra.Verde. Ii mai sarea lantul din cand in cand, dar numai cand o imprumutam altora. Cu noi era buna, ca si Tizu. Nu avea multe pretentii.
Ce mai face Tizucu'?Mi dor de el. Il mai scoateti la plimbare din cand in cand?

Deci, cum ni s-a furat bicicleta. Totul a inceput intr-o zi cand am legat-o de stalpul de langa cel de care o legam de obicei, asa ca Andreaa a trebuie sa caute dupa ea prin toata America:))), sa se grabeasca sa nu intarzie la lucru, sa uite sa inchida lacatul, sa piarda lacatul pe drum, sa nu-l mai gaseasca, sa nu mai avem cu ce sa o legam, sa ni se fure.
Apoi, aseara am iesit in oras cu cei de la serviciu, am fost pe o terasa si am lasat-o in fata intrarii. Si nu am mai gasit-o.
Ne-am enervat, am dat vina una pe alta, ba tu, ba nu, ba nu stiu cine, pana am ajuns acasa, am gasit lubenita in frigider si ne-a cuprins fericirea, am uitat de bicicleta, am devorat lubenita si ne-am culcat:D

Niciun comentariu: