joi, 8 iulie 2010

Am nevoie de o zi libera:)

Toti cei de aici lucreaza cate 11-12 ore pe zi, iar eu lucrez 7 ore pe zi si ma plang incontinuu:))...nu imi place patura sociala in care ne incadram aici. Americanii au retineri fata de cei de alte nationalitati si au tendinta sa-i exploateze. Numai ca de obicei, toti ceilalti sunt mai destepti ca ei si lucrurile iau o altfel de intorsatura.
Daca discuti cu menagerul unui magazin sau a unui local, iti va vorbi cu superioritate, ca si cand ai avea nevoie disperata de el si de job-ul lui de rahat si daca esti destul de cuminte si ascultator s-ar putea sa chiar primesti jobul.
Si cred ca sunt multi studenti disperati dispusi sa faca orice pentru a castiga bani, dar asta nu inseamna ca discutia nu poate fi amiabila, ca intre doi oameni egali dar cu functii diferite.
Oricum, asatea sunt dedesubturi pe care le voi dezbate la sfarsitul verii:).

Asadar la lucru e totul bine. Am inceput sa ne imprietenim cu ce i de acolo, sefii nu ne-au mai comentat nimic in ultima vreme. Singura problema e ca mi-am gasit si eu al doilea job, dar nu asta e problema ca mi-am gasit al doilea job, ci ca acum nu stiu cum sa ne impartim orarul cu Andreea. Majoritatea anagajatilor nu accepta sa lucrezi decat seara sau dimineata, iar eu cu Andreea trebuie sa schimbam turele pentru ca altfel ea nu castiga la restaurant iar eu....bla bla bla. Complicat. Si abia m-am trezit.:))
Sa va vorbesc despre lucruri frumoase. In priml rand, in sfarsit avem si noi chei la casa:))....am avut o cheie pe care o imparteam amandoua, dar am pierdut-o desigur si abia acum am reusit sa mai fac alte doua copii. Si daca tot am ajuns intr-un centru comercial unde mi-am facut cheia, nu m-am putut abtine sa nu rascolesc si cateva magazine cu haine:D noroc ca nu aveam multi bani la mine ca altfel mi-as fi umplut valiza. Sunt fooooarte multe lucruri frumoase si destul de ieftine, mi-am luat 3 rochite de firma, cum zice mama:D, si o gecuta numai cu 40 de dolari toate 4(sora-mea inchide gura).:))))Sunt foarte mandra de ele.

Si fii atenta mama, pentru ca eram cu cineva cu masina, am trecut pe la market si mi-am luat banane, piersici si lebenita, iar inainte de asta am mancat chiar si o ciorba de pui cu legume, facuta ca la mama acasa. Sigur ca nici nu se compara cu ciorbele tale(si acum mi-am imaginat oala cu ciorba de fasole pe aragaz, iesind inca aburi de sub capac, sambata pe la 2) dar a fost foarte buna si ma bucur ca am reusit sa mananc si de acum stiu unde sa ma duc sa mananc. Spune-i si la tata ca mananc ciorba.

Sa va povestesc cateva momente amuzante. Seful e tare comic(cand nu e impacinetat ca nu face destui bani) si face foarte multe glumite cu clientii.
Ieri a venit un grup de copilasi cu parintii sa se joace golf. Nazdravani si agitati, le-am dat ochelarii 3d, care sunt confectionati din carton, dar nu le stateau nicicum pe nasucurile lor mici, ochelarii fiind mari, asa ca era mare zarva pe acolo, mami tati, nu stiu ce. Apare sefu', un nene gras si rosu la fata tot timpul, cu mainile in solduri si imi spune: Neli!ia capsatorul si capseaza-le ochelarii de cap!:))))am ras cu lacrimi. Sa fi vazut fata copilasilor:)))

In alta zi, intra la golf o famile cu mama, tata, bunica si copii. Batranica, gaba si fara dinti, dar pedanta totusi, cu parul coafat si cu ruj pe buze, iese mai repede si se aseaza in fata casei de marcat, unde sta si asteapta, incercand sa-si aprinda o tigara. De obicei, asa stau studenti dezorientati, cand vin sa intrebe daca se fac angajari la noi.
Apare Gary, seful, cu sapca lui vesnica pe cap si ochelrii negrii la ochi, isi pune mainile in sold si o intreaba: Hei cucoana, cauti de lucru?:)))va dati seama ce fata a facut batranica saraca...m-am distrat copios.

Si multe altele, pe care nu mai am timp sa le scriu acum, pentru ca trebuie sa ajung la lucru curand.
In rest toate bune, oamenii de aici sunt faini, prieteni ne-am facut o gramada. Numai bani mai trebuie sa facem:)
Dar ii faceam si pe aia.

Va pup, cu mult drag,
Nely

Niciun comentariu: