sâmbătă, 10 iulie 2010

Iar nu ne-a sunat ceasul:D

Ce mai faceti dragii mei?Stiu ca ateptati cu nerabdare sa postez cat mai multe articole pe blog. Incerc sa tin pasul cu asteptarile voastre, sa impartasesc cu voi putin din experienta mea de aici. Scriu cu drag pe blog, chiar daca la inceput am luat-o ca pe o necesitate, ne dam si noi moderni si exploram internetul:D.

Asadar, ieri am avut o zi foarte relaxanta. Am lucrat de dupa-masa, asa ca Gena, colega mea de aparatament, m-a luat cu masina si am mers la plaja. Ne-am bronzat, am facut baie in ocean, am povestit, ea facea pe profesoara de engleza, eu pe eleva(ea e rusoaica si e prietena Lui Bobby, taticul lui Capitan), apoi eu faceam pe consiliera in cuplu, ea se destainuia, si tot asa. Vreau sa va spun ca temperatura apei oceanului era perfecta! Din toate marile si oceanele in care am facut baie, a fost, cred, pentru prima data cand am avut sentimentul acesta. Sau poate imi era doar foarte cald:))) Oricum, a fost relaxant, pana cand am ajuns la servici(inca mi-e greu sa-mi insusesc toate cuvintele astea: servici, munca, lucru:d) si am revenit la realitate.

Asta este partea frumoasa a zilei de ieri. Ceea ce nu v-am spus este partea urata a zilei de ieri. Asadar, de dimineata ma trezeste Andreea neasteptat de calma, si imi spune: e 10:20. Asta in cazul in care, ea trebuia sa fie la servici la ora 10 fara 5 minute, iar eu intram de dupa-masa. Mie mi se bulbuca ochii, mi se usuca gura, inghit in gol si mutesc. Aaa-aaa-aaa...:|
Calma, merge la baie, se imbraca, fericita ca a reusit sa se odihneasca, pleaca la serviciu, serviciu pe care nu stiam daca urma sa-l mai avem, si imi scrie mesaj: ''Am crezut ca ma loveste la inceput,am tacut,am inceput sa lucrez si a venit un grup de 20 de persoane, iar dupa ce si-a scos banii a inceput sa-mi zambeasca'':)
Suna dramatic, dar nu e, parinti stati linistiti:)...sunt oameni buni, dar extrem de avari. Evrei. Extremmmm de avari.
Astazi spre exemplu, a venit o familie sa faca faca poze, dar fata care s-a ocupat de ei nu le-a explicat corect in ce costa pachetul. Cand a venit vremea sa plateasca, respectiva familei s-a trezit ca au tot felul taxe extra, pentru rama, pentru fundal de nu stiu care, pentru poze de nu stiu care, s-au enervat si nu au mai vrut sa plateasca.
Ce? Bani?Sa piarda ei bani?Niciodata!Mai bine crima si razboi!:))exagerez normal, dar deja imi imaginam scene din filmul Troia:).
Zis si facut. Au chemat politia. A venit un ofiter, care a dat dreptate familie si i-a lasat sa plece.
Atat le-a trebuie avarilor astora. Au sunat la inspectorul general, care este prieten cu Gary(Sefu', s-au adunat acolo vreo 5 militieni, le-a explicat sefu' vreo doua si Domnul inspector alte doua, si-au plecat militienii sa rascoleasca Wildwoodu, sa-i gaseasca pe nenorocitii de infractoriim care nu le-au achitat 40 de dolari, asta in masura in care ei castiga 2-4 mii de dolari pe zi. Si nu exagerez.
Si l-au adus pe sarmanu ''Dionis'' cu mini masina lor de politie la locul crimei, l-au facut sa plateasca si abia atunci s-a restabilit pacea in lume.
Dezgustator!M-au dezgustat teribil amandoi, si apoi sa le fi vazut zambetul implinit plin de lacomie pe buze. Brrrr..
Oricum, astazi am fost atat de ocupati incat a trebuit sa facem o lista de asteptare pentru clienti.
......
The end

Niciun comentariu: