sâmbătă, 26 iunie 2010

Wildwood

Dragii mei,sa va povestesc cate ceva despre locul unde locuiesc. In oraselul asta
totul se rezuma la mancare:D. E o faleza de vreo 3-4 kilometrii, Boardwalk se numeste, plina plina cu tot felul de restaurante si fast fooduri, bomboane si inghetata, vata pe bat si tot felul de minunatii de mancaruri cat mai nesanatoase posibil. (Sora mea ar fi in Rai aici:P)deci mitul cu mancarea nesanatoasa americana, e foarte adevarat!
Sunt si multe atractii pentru turisti de genul parcurilor de distractie, topogane cu apa, piste cu carturi, masini de noroc, cazinouri, etc., exact ce le place americanilor.
Cat despre manacarea sanatoasa, astazi am cautat cu Andreea un loc de unde sa ne luam fructe!Am intrat intr-un supermarket si singurele fructe pe care le-am gasit acolo, erau cateva mere rosii perfecte facute parca din cauciuc, o banana si un pepene. Asta era tot. Ne-am luat legume la conserva in final, pentru ca nici cu legumele proaspete nu stateau prea bine. Acum ma bucur de toti capsunii pe care i-am mancat de la aprozarul de pe colt vara aceasta, in timpul scolii:d. Inca pot sa indur mancarea lor de grasi, dar presimt ca, curand o sa tanjesc dupa manacarea de acasa, sarmalutele gustoase ca la mama acasa, ciorbica de fasole, un carnat prajit, hmm.....trezirea!:P

Da, in general fetele aici sunt grase dar sunt si fete americance foarte frumoase. Sunt foarte ingrijite, blonde de obicei sau satene cu ochii albastrii, foarte preocupate de dinti lor extream de albi,etc. Sunt si baieti frumosi, dar sunt atat de multe natii combinate incat nu mai reusesc sa-i deosebesc.

In general, americanii sunt foarte amabili si comunicativi, extrem de prietenosi. Socializeaza in autobuz, la supermarket, la orice coada, pe starda, in restaurante, etc. Am dat si peste gangsterii de ghetou pe care ii vedem in filme, care isi balanseaza cadilacul la semafor:))...astazi am ras copios cu Andreea. Ne intorceam acasa impreuna, iar la un semafor, un baietel din categoria celor de mai sus, ne striga in timp ce statea la semafor, daca nu vrem sa ne duca la o tura:D...noi ne facem surde, mute, oarbe, el insista: ''Girls i can give you a ride, a got a milion dollar!Trust me girls, i got a million dollar, Bill Gates cuts my grass in the yard'' adica vroia sa zica asa: fetelor am un milion de dolar, credeti-ma pe cuvant Bill Gates imi tunde iarba in curte...hahahah si am plecat mai departe.
Americanii au simtul umorului. Si sunt destul de relaxati, la fel ca australienii dar mult mai grasi:).

Orasul in principiu, e un mozaic de chiciuri, o combinatie de stiluri si culori neconcordante, preluate de pe ici colo, cu case din tabla. Toate strazile sunt paralele si perpendiculare unele pe altele, cat mai simplu posibil.
Cu toate astea, eu si Andreea ne pierdem in fiecare seara cand ne intoarcem acasa:D...ea zice pe aici, eu zic pe acolo, si niciuna nu nimerim pana cand ne dam batute, intrebam pe cineva si voila:D...gasim drumul cel bun:))

Astazi si ieri ne-am cautat al doilea job, dar nu am prea reusit sa gasim nimic. Sunt multi studenti si nu a inceput inca plin-sezonul, dar o sa mai incercam, pana una alta mergem cu jobul pe care il avem deja.

Maine sper sa reusesc sa pun si imagini, am tot uitat sa luam aparatul la noi, dar maine il voi lua si voi face poze.

Va pup pe toti, mi-e dor de voi
si vorbim curand!

3 comentarii:

Iris spunea...

Lasa ca si tu esti in al 9-lea cer pe acolo cu atatea feluri de mancare ;))... Parca acum te vad uitandu-te la ele si "Hmmmmmmm...ce buuuuuuun!"
Te pup draga si ma bucur ca va place acolo. Aveti grija de voi!

Mihaela spunea...

yeeeeeeeeeeeeeeeey pot sa comentez! astept pozee .. saptamana viitoare o sa te sun si eu de acasa! yuhu :| miss you mucho mucho!

Mihaela spunea...

Nely dear.. de ce blogul tau se numeste 'despre vedete'? ;;)