miercuri, 30 iunie 2010

Cu ce imi ocup timpul:)

Ieri am ajuns acasa de la munca si il gasesc pe Capitan singur si suparat, tolanit pe banda lui de alergat, mi se face mila de el, asa ca ma gandesc sa il scot la plimbare. Zis si facut, bucurie mare, Capitan la usa nerabdator, ma pupa, plange de fericire, iesim din casa si uitam sa ne luam cheie. Usa se blocheaza automat, asa ca ramanem inchisi pe dinafara, fara telefon, fara nimic. Ce sa facem ce sa facem, iau bicicleta si mergem la plimbare, mergem pe faleza, pe plaja(desi nu e voie cu animale pe plaja sau pe faleza)ma furisez pe sub un ponton cu el, intram in prin nisip, in apa, ne jucam, facem baie. Dupa 3 ore de plimbat ne intoarcem acasa, acasa nimeni. Mai stam ce mai stam, apare in sfarsit proprietarul si ne deschide. In sfarsit acasa, rupti.

Duminica, cu o zi inainte sa incep munca, am vizitat un orasel de langa Wildwood, foarte frumos si pretentios, destul de exclusivist.
Am postat cateva poze, sa va faceti o idee.
Cu cei din poze locuim in casa, ma rog, cu o parte din ei, sunt foarte faini si ne intelegem foarte bine.

Niciun comentariu: