joi, 24 iunie 2010

Drumul spre America

Dragii mei, am ajuns cu bine in Budapesta, cu 2 ore jumatate mai repede decat era programat sa ajungem. Soferu era nebun si mergea ca un nebun. Oricum, am ajuns cu bine, am fost primii in aeroport, inca nu se deschisese nimic acolo. M-am intalnit cu ceva fosti colegi din liceu, am povestit am ras, timpul a trecut, aeroportul se umplea de pasageri si noi am ajuns sa fim ultimii la coada de bilete, desi ajunsesem cu 4 ore jumatate inainte.

Era un haos complet in Budapesta, toata lumea era contratimp, coada era imensa si pasagerii deja se impingeau de frica sa nu piarda avioanele, mai ales un grup de japonezi impacientati, faceau harmalaia cea mai mare.
In final ne-am imbarcat si noi, ne-am ocupat locurile si de aici nu mai stiu nimic. Am adormit dusa. Doar Andreea ma mai cotea din cand in cand la decolare sperand, in zadar, sa gaseasca un pic de incurajare din partea mea:D. S-a descurcat si singura pana la urma.
Cand am aterizat in Milano, aveam 50 de minute sa ne debarcam, sa ne dezmeticim inainte, sa gasim drumul cel bun, sa trecem pe la baie, sa traversam aeroportul, sa ne luam boarding-pass-urile(biletele Milano-America) si sa ne imbarcam in avionul potrivit. Am reusit!Am reusit chiar fara sa ne grabim:).

Ajunse in avionul mare ne-am dat seama ca nu avem bilete una langa cealalta. Am rezolvata-o si pe asta, am prostit pasagerul de langa Andreea sa ne lasa ca bla bla bla, sarmanul s-a conformat, asadar stam una langa celalta. In momentul in care scriam, eram la 10.972 de metrii deasupra Atlanticului, in mijlocul Atlanticului mai exact, zburam cu 782 km la ora si ma omoaraaaaa aerul conditionat!! A fost atat de frig in avion, incat am stat infofolita tot drumul cu o patura in jurul capului, mi-am facut un turban din patura dupa modelul ''mama'':D (poate ma aresteaza astia pe aici, cred ca sunt terorista) si cu o patura m-am invelit, La fel si Andreea. Inghetam de frig si nu avem ce face decat, poate sa sarim in Atlantic, dar nu credeam ca ne va fi mai cald.:)

Am vazut niste peisaje superbe din avion, Alpii inzapeziti, cerul senin insorit..

Niciun comentariu: