joi, 24 iunie 2010

New York, New York!!!!!

Am ajuns in sfarsit in New York dupa 11 ore de calatorit cu avionul! Acum singura mea problema erau bagajele. Am asteptat bagajele, din fericire au venit si ele, desi imi faceau griji din cauza lor, dat fiind trecutul problematic, dar nu a fost cazul de data aceasta.

Asadar, iesind din aeroportul protector, parca, in aglomeratia infernala a orasului agitat, am realizat ca suntem 2 fete singure, cu 3 bagaje mari (pentru ca andreea a avut venit cu 2 geamantane imense de acasa) intr-un oras imens cu 8 milioane de locuitori, neavand nici cea mai vaga idee incotro trebuie sa o luam. ''Si acum ce facem?''intreaba Andreea:)
Buna intrebare.

Din fericire stim limba engleza. Asa ca o asez pe Andreea cu turma de bagaje langa un perete, ii spun sa nu cumva sa se miste de acolo pentru ca nu avem nici o sansa sa ne regasim daca ne pierdem, si incep sa caut biroul de informatii. Il gasesc. Pentru un moment am crezut ca sunt iarasi in Romania, cand am dau peste un functionar morocanos si antipatic, care nu prea are chef sa ma ajute....
Oricum, ne dezmeticim noi cumva, luam un autobuz pana in centrul New York-ului in faimosul Times Square, in Statia Port Authority de acolo luam busul pana in Atlanitc City si de acolo un alt bus pana in Wildwood, destinatia finala.
Am plecat miecuri de acasa, am calatorit doua zile si am ajuns tot miercuri.Amuzant:))

De la agitatia sufocanta a New Yorkului, am ajuns intr-o statiune linistita cu populatie redusa, cu plaje imense, mult verde, cu multe parcuri de distractie...etc.

De la autogara ne-a ridicat un baiat, prieten cu Vlad al Andreei si ne-a adus la cazare. E frumos unde locuim. E un apartament mare cu 3 camere, in celelalte doua locuiesc doua cupluri si destul de aproape de plaja si de locul unde muncesc. Avem baia noastra si un living mare siiiii, surprizaaaa, avem caine!!:D
Il iubesc deja, e pitbull si il cheama Captain(Capitan)o sa postez cateva filmulete cu el sa vedeti ce destept e. Are banda de alergat in casa, pentru ca ''parintii lui'' nu au prea mult timp sa il plimbe. E foarte bland si afectuos.

Va pup tare si mi dor de voi, o sa mai scriu maine ce si cum e aici.
Job-ul o sa il incep de luni si voi lucra o zi de dimineata si una de dupa masa cate 7 ore pe zi.
Maine o sa-mi cumpar si telefon asa ca vom putea vorbi si la telefon.

Pe curand, va pup

Niciun comentariu: