miercuri, 30 iunie 2010

Viata cu program de munca:)

Dragii mei,.....:). Nu v-am mai scris de mult, imi pare tare rau, dar am fost zapacita de cap cu serviciul asta:.Primul meu serviciu real, cu program de lucru in fiecare zi.
In primul rand, vreau sa va spun, ca sunt foarte stresata ca nu o sa ma trezesc dimineata la timp si o sa intarzii, fapt care s-a si intamplat de altfel chiar din a doua zi de lucru:))o sa va povestesc mai multe imediat.
Sa incep cu inceputul. Luni a fost prima zi de munca si mi-a fost foarte greu la inceput pentru ca cei de acolo ma tratau ca si cand as fi stiut exact tot ceea ce am de facut. Ca si cand as fi stiut sa folosesc o casa de marcat, sa incasez bani de pe carduri(care,de altfel, sunt de mai multe feluri, debit sau credit, habar nu am nici acum) ca si cand as fi stiut engleza perfect si toti termenii lucrurilor din magazinul ala, ca si cand etc, iar eu nu stiam nici macar ce trebuie sa vand:|
Asadar, am ajuns frumos la 9:50 ca sa fac impresie buna, m-am prezentat ca eu sunt Cornelia(ei imi spun Corni aici:)))) si ca voi lucra aici si m-a intampinat managerul magazinului, un baietas morocanos care a inceput sa-mi turuie intr-una ce trebuie sa fac, si cum si unde, bla bla bla. L-am rugat sa mi vorbeasca putin mai rar pentru ca nu apuc sa inteleg tot ce-mi zice asa ca m-a pasat unei fete din magazin, Emily, foarte dragutza si amabila, care a avut multa rabdare cu mine, Suntem foarte bune prietene acum. Morocanosul mi-a facut viata grea primele zile, dar acum m-a mai lasat in pace.
Deci, unde lucrez mai exact. In aceeasi incinta cu fotografiile, este un mini teren de golf 3D, iar eu cu Andreea ne ocupam de cei care joaca golf aici, le luam banii, le dam crosele si ochelarii 3D, ii conducem la teren, etc.
Cand mi spus prima data ce am de facut, ma intrebam cine naiba vine sa joace golf pe intuneric, condusi de luminile fosforescente si cu ochelari 3D. Dar, spre surprinderea mea, sunt foarte multi prostanaci care vin sa joace:)) mai ales familile cu copiii. Chiar astazi am calculat cat se castiga, si numai in tura mea am vandut bilete de aproape 400 de dolari:|.
Oricum, eu ma bucur ca am vanzare ca sunt multumiti patronii:). Lucrez 7 zile pe saptamana cate 7 ore, iar saptamana asta sunt de dimineata adica de la 10 la 17, iar Andreea ma inlocuieste de la 17 la 12. Saptamana viitoare voi fi eu de dupa masa si Andreea de dimineata si tot asa.
In fiecare zi cand mergem la servici semnam o condica cu ora la care ajungem si apoi cu ora plecarii (in prima zi am scris ora plecarii 17 si nu 5pm asa cum noteaza ei, si am fost rugata sa nu mai scriu asa pentru ca nu toata lumea intelege sistemul militaresc de notare a timpului:|)
Ieri am intarziat 5 minute desi am plecat cu 40 de minute mai repede de acasa si pana la serivic fac 20 de minute, si mi s-a spus sa nu mai intarzii ca pentru ca acolo nu intarzie nimeni si imi pot pierde job-ul .De asta sunt asa stresata!!!Si astazi, colac peste pupaza, nu am setat bine alarma la telefon. Dar nu stiu prin minune,m-am trezit din instinct la 9.30, m-am imbracat rapid si am fost acolo la 10 ara 5. Aaaa, nu v-am spus. Am bicicleta. E vai si amar de ea bicicleta pentru ca am luat o second hand:))) dar imi e foarte utila, ma duc cu ea la servici si ajung in 7 minute, plus ca fac miscare in fiecare zi.
Cam atata cu serviciul meu, voi cum sunteti? Am auzit ca vine Apocalipsa in Romaina, se scumpesc toate, creste Tva-ul, inundatii....sa ma anuntati daca vreti sa ne mutam cu famila aici, ca ma duc sa-mi caut o facultate:D
Va pup tare, mi-e dor de voi, nu va faceti griji pentru mine, eu sunt bine, o sa va sun zilele urmatoare.
Sora mea, nu cred ca o sa ma gasesti vreodata pe mess la orele care imi dai tu buzz, mai incearca sa ma suni de pe numerele alea care le-am lasat ca am auzit ca functioneaza, desi trebuie sa incerci de multe ori pentru ca e mai tot timpul ocupat.
Curand o sa pun si poze,
Va pup si va imbratisez!
Cu mult drag, Corni:P

Niciun comentariu: