vineri, 10 septembrie 2010

L.A.!!

Dragilor, plecam in L.A.!!Am vorbit cu Ana si ne asteapta, sunt foarte bucurosi ca mergem. Si noi suntem foarte entuziasmate, am tot vorbit cu Ana si cu matusa Iuliana,sunt foarte bucuroase ca mergem, din pacate nu putem fi acolo in weekend si deci nu o sa petrecem asa de mult timp cu ei pentru ca lucreaza in timpul saptamanii, dar o sa avem duminica si serile. Ne-au facut deja planul, ne ridica la de aeroport, o sa mergem la Hollywood si in Beverly Hills:D...abia astept. Deseara ne schimbam si biletele de zbor spre casa. O sa scriu mai multe deseara cand ma intorc promit:D
Va pup pe toti cu drag


Asadar, in seara asta am fost la film cu Andreea si cu niste prieteni de la lucru si acum ne-am intors acasa, asa ca o sa scriu mai multe pe blog asa cum am promis.
Sa va povestesc cum am luat marea decizie de a merge in L.A. Ne planuiam noi vacanta de 2 saptamani, nu ne ieseau nicicum socotelile, nu stiam cand sa plecam cand sa ne intoarcem, daca sa ne luam bagajele cu noi bla bla bla. Atunci a intrat Ana pe internet pe mine, si mi-a spus ca daca nu vreau sa ma duc acolo. Eu am intrebat-o pe Andreea, ea a spus da si ne-am hotarat!Da, venim!
Urmatorul pas a fost sa cautam bilete de avion pe internet, am gasit unele destul de ieftine, doar 290 de doalri de una, ceea ce este destul de ieftin avand in vedere ca zburam aproape aceeasi distanta ca din Europa pana in America:D
Am tot vorbit cu Ana la telefon, mi-a spua ca o sa ne duca la Hollywood, si in San Diego si ale locuri frumoase. Inca nu stiu exact unde locuiesc ei. Oricum o sa ne ridice de la aeroport duminica dimineata. Acum imi pare rau ca nu am luat tuica aia de acasa de tot insista tata sa o iau, sa le-o fi dat cadou, sigur se bucurau de ea. Dar o sa le cumparam cadouri oricum, nu ne putem duce cu mana goala, o sa vedem noi ce gasim.
Oricum, is bucuroasa ca mergem.
Asadar, programul nostru este urmatorul: luni,13, plecam intr-o excursie prin Washington, Philadelphia, Cascada Niagara, New York. Ne intoarcem inapoi in Wildwood pentru weekend pentru ca este ceva weekend deosebit si va trebui sa muncim, apoi sambata noaptea,19, plecam spre New York, de unde luam avionul spre L.A. Vom ajunge acolo dimineata la 10:30, Ana ne va lua de la aeroport, vom sta la ei pana miercuri sau joi, ne intoarcem in New York unde mai stam cateva zile, si apoi pe 26 sau 27 veim acasa.
No...cam asa suna programul nostru. Poate ramanem direct in cluj si ne ducem in prima zi de scoala la scoala:D...hahaha glumesc!o sa venim acasa, oricum nu facem mare lucru in prima saptamana.

Niciun comentariu: