vineri, 10 septembrie 2010

Picnic pe plaja





Marti a fost ziua noastra libera si ne-am hotarat sa facem picnic pe plaja. O sa postez si poze ca sa vedeti ce frumos a fost. Asa ca ne-am adunat, am plecat la supermarket sa cumparam cele necesare, fructe, tot ce ne trebuia si am plecat. Erin, prietena noastra americanaca, ne-a dus intr-un loc superb, pe o plaja foarte putin populata, aproape de portul unde opreste ferrybotul, apa foarte curata, o mini padure in spatele nostru, oameni plimbandu-se cainii, foarte frumos. Apa era minunata, eu si Andreea nu ne mai vedeam iesite din apa si din valuri, a trecut si apusul si noi eram tot in apa. Ne-am simtit tare bine. Am ramas si dupa apus, am vrut sa facem foc de tabara pe plaja dar ne-am razgandit avand in vedere ca era deja trecut de ora 11, ora pana la care ne este permis sa stam pe plaja.
Am plecat la miezul noptii de pe plajam, iar a doua zi ne-au dat liber de la lucru pentru ca nu era aglomerat deloc. Yuhuuuu, nici ca se putea mai bine. Am dormit toata ziua, am fost pe plaja, am mancat bine...apropo, prietenii nostrii rad de mine ca mi-e foame tot timpul. De fiecare data cand ma intalnesc cu ei, mi-e foame:D
Asa se nimereste, sa ma intalnesc cu ei de fiecare data cand mi-e foame...:D
O sa pun cateva poze....

Niciun comentariu: