sâmbătă, 28 august 2010

Stiri de septembrie

Dragii notrii, a trecut asa de mutl timp de cand nu am mai scris pe blog inca, tastand chiar acum, am un sentiment tare bizar. Oricum, spre ca nu mi-am pierdut indemanarea scriitoriceasca, iar daca da, stiu ca va este atat de dor de noi incat talentul meu nu o sa conteze prea mult.
Nici nu stiu cu ce sa incep. Suntem bine. Ne apropiem de final. Suntem pregatite. Pregatite sa venim acasa.
Saptamana trecuta am fost plecate in Philadelphia, a fost minunat, o sa va povestesc imediat mai multe, apoi am muncit toata saptamana dupa care martea trecuta am fost plecate in Atlantic City pentru o runda scurta de shopping. Nu ne-am intains prea tare pentru ca asteptam marile reduceri de sfarsit de sezon!!
Asadar Philadelphia. Am plecat impreuna cu prietenul nostru foarte bun Shawn, un copil foarte foarte fain(are doar 19 ani si merge la facultate ca sa fie fotograf) cu care ne-am imprietenit la servici si care ne-a ajutat sa ne mutam din primul apartament. E foarte ambitios si muncitor, nu prea ajunge el la timp dimineata la servici, dar il iubesc sefii foarte mult. Asadar, am plecat impreuna cu masina lui, ne-am oprit sa luam micul dejun pe drum, in Philadelphia am vizitat obiectivele principale, ne-am plimbat pe strazi, am facut poze, saracu de el ne-a dus pe unde am vrut. Apoi seara, am fost invitati de catre mama lui la cina, asa ca la 7 jumatate trebuia sa fim prezenti la locul faptei. Sigur ca am ajuns abia pe la 8 jumatate, dar am cumparat o sticla buna de vin si totul a fost bine. Parintii lui sunt divortati si mama lui locuieste cu prietenul ei, au o casuta draguta intr-un cartier rezidential, ne-am intampinat foarte frumos, cina a fost minunata, sa nu mai vorbesc de mancarea de vis, o sa postez poze ca sa va convingeti si voi. Am ramas peste noapte acolo si am plecat dimineata la prima ora pentru ca la 10 incepem toti 3 serviciul. De vis totul. Am uitat sa mentionez ca are o masina decapotabila ceea ce pe Andreea o entuziasmeaza la culme,genul de entuziasm euforisiac exploziv, asa ca ne-am dus tot drumul cu masina decapotata, saracile mele urechi si sarmanul meu cap. Ce mai conteaza cand vezi atata fericire in jurul tau.:))
Cam asta a fost calatoria noastra in Philadelphia, sper sa mergem curand inapoi pentru ca ne-a placut foarte mutl si mai avem inca foarte multe de vazut.

Si acum sa va mai povestesc diverse de prin U.S. N-am vazut in nici o alta tara mai mult patriotism ca si aici. Nu degeaba sunt ignoranti si prosti. Sa te fereasca Sfantul sa spui ceva rau de americani sau de America in fata unui american in special de varsta a doua. Toate sunt bune, totul in spre binele lor, America in sus, America in jos, bla bla bla.

Un comentariu:

Mihaela spunea...

foarte bine ca-s patrioti. am avea si noi ceva de invatat de la ei in privinta asta :)