joi, 12 august 2010

Nimic nou sub soare

Dragii nostrii, nu avem absolut nici o noutate pentru voi.Toate asa cum le stiti.Ne trezim dimineata, mergem la munca, schimbam joburile, mergem la celalalt job, venim acasa,dormim si iar ne trezim. La servici e totul bine, deja ne cer sefii sa stam peste program, noi nu mai vrem sa auzim de muncit, visam numai la vacanta.
Eu fug de la servici odata la 2 zile si merg pe plaja.haha.exagerez normal.

Martea viitoare mergem in Philadelphia cu niste prieteni de la restaurant. In sfarsit iesim si noi din satucul asta, eu intial am zis nu!vreau sa dorm, dar apoi m-am razgandit, asa ca mergem.

Sunbteam suparate, intr-un fel, ca pleaca toti prietenii nostrii americani de la servici pentru ca incep scoala, si ramanem mai singure pe acolo, numai cu sefii, gata cu distractia la servici.
Noi suntem bine, marti a fost ziua noastra libera si am fost pe plaja toata ziua, ne-am relaxat, apoi am facut o poza de grup la servici, o sa le postez indata ce le primesc.
O sa postez cateva poze de saptamana trecuta, cand am fost sa vedem rasaritul.

Va pupam cu drag, noi suntem bine,
timpul trece foarte repede si curand vom fi acasa!
Cu drag, Nell and Andreea

Niciun comentariu: